Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

«Είμαι η Αμαλία Τσιάβου αθλήτρια του ΝΟΙ, από το Πέραμα και συνεχίζω»

Σύνταξη: Αποστόλης Τζελέτας

«Είμαι η Αμαλία Τσιάβου αθλήτρια του ΝΟΙ, από το Πέραμα και συνεχίζω». Με αυτά τα λόγια η χρυσή πρωταθλήτρια του σκιφ ελαφρών βαρός στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας για αθλητές κάτω των 23 ετών, οριοθετεί τους στόχους της, αλλά παράλληλα δείχνει και το πόσο «προσγειωμένη» είναι μετά από μια επιτυχία που είναι από τις μεγαλύτερες των τελευταίων ετών, ειδικά αν αναλογιστεί κάποιος τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και ο ελληνικός αθλητισμός.
Έχοντας αρκετές εμπειρίες από μεγάλους αγώνες πλέον, ακόμη και με μεγαλύτερους ηλικιακά αντιπάλους, η Αμαλία Τσιάβου – δεν έχει συγγενική σχέση με την κορυφαία κωπηλάτρια Αλεξάνδρα Τσιάβου από την Ηγουμενίτσα, δηλώνει έτοιμη να διεκδικήσει ένα εισιτήριο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο. Και μετά από ένα χρόνο σκληρής δουλειάς, μπορούμε να περιμένουμε και πολλά παραπάνω.
Η Αμαλία Τσιάβου με την επιστροφή της στην Ελλάδα από το Πλόβντιβ της Βουλγαρίας, δεν ήρθε στα Γιάννενα. Μετέβη στην Καστοριά, όπου βρίσκονται τα υπόλοιπα μέλη της ελληνικής εθνικής ομάδας για να συνεχίσει την προετοιμασία της. Σε ένα διάλειμμα από τις προπονήσεις, απάντησε και στις ερωτήσεις του vimanews.gr

Αμαλία, ήταν μία επιτυχία που κυνηγούσες καιρό. Τι άλλαξε σε αυτόν τον αγώνα και ήρθε το μετάλλιο, και μάλιστα χρυσό;
Δεν άλλαξαν πολλά πράγματα. Ήταν απόρροια μιας σκληρής, επίμονης προσπάθειας και προπονήσεων από το προηγούμενο καλοκαίρι μέχρι και τώρα.

Μετά από αυτή την επιτυχία, πολλοί λένε πως είσαι το “next big thing” της ελληνικής κωπηλασίας. Πόσο ψηλά βάζεις τον πήχη; Τι να περιμένουμε από εσένα;
Από εμένα να περιμένετε ακόμη πιο πολλή και σκληρή δουλειά. Ο επόμενος στόχος είναι οι αγώνες που οδηγούν στο εισιτήριο για τους Ολυμπιακούς αγώνες. Τώρα θα σας πω ότι είμαι η Αμαλία Τσιάβου αθλήτρια του ΝΟΙ, από το Πέραμα και συνεχίζω.

Παρά το ότι ο αθλητισμός στην Ελλάδα διάγει δύσκολες μέρες λόγω και των οικονομικών συνθηκών, οι αθλητές συνεχίζουν να φέρνουν επιτυχίες. Έχεις μία εξήγηση;
Η αγάπη για τη χώρα μου και για όλους τους Έλληνες είναι το κίνητρο για την επιτυχία. Ελπίζω από την πλευρά μου να δώσω λίγο γέλιο και χαρά σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάμε όλοι.

Στο παρελθόν είδαμε πολλούς συναθλητές σου να αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τους κωπηλατικούς στίβους ή έστω να διακόπτουν για ένα διάστημα τις προπονήσεις και τη συμμετοχή τους σε αγώνες, προσπαθώντας να εξασφαλίσουν το επαγγελματικό τους μέλλον. Είναι κάτι που σε προβληματίζει;
Φυσικά το επαγγελματικό, αλλά πρώτα το ακαδημαϊκό μέλλον με απασχολεί και μάλιστα πολύ σοβαρά. Όμως υπάρχει ένας μικρός προγραμματισμός, αλλά το άμεσο μέλλον είναι η κωπηλασία και ο μεγάλος στόχος που είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες.

Που θα ήθελες να αφιερώσεις τη νίκη σου και το μετάλλιο, και τι θα ζήταγες από την πόλη;
Πρώτα θα ήθελα να αφιερώσω σε όλους τους Έλληνες και ειδικά στους Γιαννιώτες, ελπίζοντας όπως προανέφερα να τους δώσει λίγη χαρά και χαμόγελο στις δύσκολες ώρες που περνάμε όλοι μας.
Αφιερώνω επίσης τη νίκη στους ανθρώπους που με στηρίζουν σε όλη μου τη διαδρομή μέχρι εδώ, τον Ναυτικό Όμιλο Ιωαννίνων με όλους τους προπονητές μου, το Διοικητικό Συμβούλιο και όλους τους συναθλητές μου και βέβαια ένα μεγάλο ευχαριστώ στους προπονητές μου στην Εθνική ομάδα, καθώς επίσης σε όλους τους γνωστούς και άγνωστους ανθρώπους που στην καθημερινότητά μου, μου συμπαραστάθηκαν. Φυσικά στην οικογένειά μου, την αδερφή μου και τους γονείς μου. Εδώ θέλω να δηλώσω ότι συντάσσομαι και εγώ με την προσπάθεια του Δημάρχου και της πόλης για τη διεκδίκηση και ανακήρυξη της πόλης μας σαν πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης.
Κλείνοντας θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη που μου δείχνουν από την πρώτη στιγμή.
Πηγή: vimanews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: